חתונה בטבע

ממש בקרוב,
ברקע שקיעת החמה וציוץ הציפורים
אתם תהיו שם
לבושים בבגדי חתן וכלה
מוקפים באנשים האהובים עליכם, מביטים אחד לשנייה בעיניים
זה יהיה רגע מושלם, מלא בקסם וחלומות

אנחנו בנח בטבע מאמינים שחלומות נועדו להגשמה 

אם גם אתם חולמים על חתונה בטבע לחצו עכשיו

חתונה בטבע עם חברת נח בטבע

אנו בנח בטבע מומחים בהפקת חתונות בטבע ובמקומות מיוחדים. הניסיון שצברנו והרצון האין
סופי להגשים את חלומות הלקוחות מעניקים לנו את היכולת לעשות את הבלתי אפשרי. אם תמיד חלמתם על חתונה קצת שונה, חתונה בחיק הטבע או בלוקשיין מקורי אחר, מבלי לשלם את הוצאות החתונה שנים קדימה הגעתם למקום הנכון!

אירוע שלם תחת קורת גג אחת

אנו בנח בטבע מאמינים שזוג שיוצא לדרך חדשה לא צריך לשלם סכומי עתק למפיק האירוע שכל תפקידו הוא לקשר לספקים אחרים. אנו פועלים בשיטה ייחודית  ומספקים את כל שירותי החתונה!  נקים את מתחם האירוע בעזרת הציוד ששייך לנו, נספק לכם אטרקציות ממגוון האטרקציות שאנו מספקים והמעצבות המהממות שלנו יעצבו לכם את האירוע בעיצוב ייחודי ובלתי נשכח.

איך זה עובד?

כאשר ניצור קשר בפעם הראשונה, נשרטט את קווי המתאר של החלום שלכם.
איפה אתם רוצים שהחתונה תתקיים, מה יהיה גודל האירוע, מה קונספט החתונה והאם יש בקשות מיוחדות. הצוות שלנו יהיה שם עבורכם על מנת  לייעץ ולתת רעיונות שייצרו אירוע שלא ישכח הרבה זמן.
לאחר ששרטטנו את קווי המתאר והבנו את גודל התקציב, הצוות שלנו יתחיל לתכנן את החתונה בדקדוק וירידה לפרטים הקטנים-הכנת המתחם האידאלי, התאמת העיצוב והאוכל. לאחר שהכל מוכן בדיוק כמו שרציתם הגיע זמנכם לחיות את החלום! במהלך האירוע צוות נח בטבע ידאג שהכל עובד כמתוכנן וכולם מרוצים.

עיצוב מותאם אישית להפקת חתונות בטבע
למה לבחור דווקא בנו?

עוד טיפה יתרונות..

מוזמנים להתרשם ממגוון העיצובים שלנו 

עיצוב חופות

מה אומרים עלינו

לאחר שהכרנו קצת, הגיע הזמן לצאת לדרך! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לאחר שהכרנו קצת, הגיע הזמן לצאת לדרך! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שאלות נפוצות על חתונה בטבע

האם אתם עובדים בצפון?

הפקת חתונות בטבע במרכז

בין כל הרעש והצפיפות במרכז נמצא עבורכם פינת טבע חלומית 

הפקת חתונות בטבע בצפון

נשתמש בתפאורה המושלמת שאמא טבע מספקת לנו ונפיק לכם את חתונת החלומות 

הפקת חתונות בטבע בדרום

אנו מפיקים חתונות בכל רחבי הארץ, ומתאימים את האירוע לאיזור לאווירה ולנוף. 

כמה עולה חתונה בטבע?

ישנם הרבה דברים שמרכיבים את עלות האירוע, מבחירת המתחם עד לסוג העיצוב, הקייטרינג ותוספות מיוחדות. אנו בנח בטבע מתאימים לכל לקוח את האירוע בהתאם למסגרת התקציב. 

האם אתם עובדים בצפון?

הפקת חתונות בטבע במרכז

בין כל הרעש והצפיפות במרכז נמצא עבורכם פינת טבע חלומית 

הפקת חתונות בטבע בצפון

נשתמש בתפאורה המושלמת שאמא טבע מספקת לנו ונפיק לכם את חתונת החלומות 

הפקת חתונות בטבע בדרום

אנו מפיקים חתונות בכל רחבי הארץ, ומתאימים את האירוע לאיזור לאווירה ולנוף. 

כמה עולה חתונה בטבע?

ישנם הרבה דברים שמרכיבים את עלות האירוע, מבחירת המתחם עד לסוג העיצוב, הקייטרינג ותוספות מיוחדות. אנו בנח בטבע מתאימים לכל לקוח את האירוע בהתאם למסגרת התקציב. 

האם אתם עושים גם אירועים קטנים?

אנחנו עושים גם חתונות קטנות בטבע ועוד מגוון אירועים

גודל האירוע נקבע על ידי הלקוח, אנחנו עושים חתונות קטנות כגדולות.

האם אתם עושים רק חתונות בחיק הטבע?

אנו מפיקים חתונות בהרבה לוקשיינים, בטבע, באולמות אירועים ואפילו אצלכם בחצר אם אתם רוצים. 

האם אתם עושים גם אירועים קטנים?

אנחנו עושים גם חתונות קטנות בטבע ועוד מגוון אירועים

גודל האירוע נקבע על ידי הלקוח, אנחנו עושים חתונות קטנות כגדולות.

האם אתם עושים רק חתונות בחיק הטבע?

אנו מפיקים חתונות בהרבה לוקשיינים, בטבע, באולמות אירועים ואפילו אצלכם בחצר אם אתם רוצים. 

חתונה בטבע בחורף ובקיץ

הטבע נמצא בכל מקום אבל חתונות בטבע עושים במקומות היפים והנוחים ביותר לעבודה ולהפקה, כדי שאתם תצאו עם הזיכרונות הטובים ביותר. כדי לעשות את זה חברת הפקות מנוסה מתחילה לתכנן את האירוע מהרגע שבו אתם חושבים על זה, ומחפשים יחד את האתר שיתאים הכי טוב לחתונה שלכם. חתונות כאלה מחייבות הרבה ידע וניסיון ספציפיים מאוד על מנת להתמודד עם האגר של אירוח קהל המוזמנים שלכם, בין אם הוא קטן או גדול. זה יכול להיות אירוע מרשים מאוד וזה יכול להיות אירוע שבו אתם רצים אחרי הפרטים הקטנים אם אינכם יודעים למה לצפות, ולכן חברה כמו נח בטבע לוקחת הכל בחשבון ומתכננת כל פרט קטן עד גדול כדי שהאירוע באמת יהיה מושלם.

למה מומלץ להיעזר בחברת הפקת חתונה בטבע?

  • המגוון הגדול של האירועים שהפיקה מעניק לכם תעודת ביטוח מפני כל תקלה אפשרית משום שכל אירוע כזה מוסיף דגשים ואתגרים שכבר קל להם לפצח. זה פשוט חלק מהניסיון שלהם גם כאשר מדובר "רק" בחתונה קטנה, למשל. עשר שנים הן הרבה זמן לצבור ידע מגוון כזה בכל אירוע.
  • כל הציוד והמתקנים שמשתמשים בהם באים עם החברה ולכן אתם לא אמורים לשבת אפילו רגע אחד עם ספקים ועם אנשי ציוד, טכנאים ומפעילים שונים שאמורים להפעיל אותם. החברה דואגת לכך ומתקינה אותם והכי חשוב – מפרקת, מנקה ומפנה כל מה שנדרש.
  • חתונות כאלה יכולים להפיק בכל היקף תקציב ולכן אין מה לחשוש מכך שאולי לא תוכלו לעשות זאת. אל תשכחו שהטבע זול יותר מכל אולם או גן אירועים ולכן אין בעיה להרשות לעצמכם חתונה אקזוטית ומלהיבה כזאת. אפשר להפוך חתונה כזאת לאקסטרווגנטית ויוקרתית ואפשר להפיק אותה כחתונה צנועה ומתונה ובכל מקרה כל החתונות ייראו הכי טוב שאפשר כי אתר האירוע הוא למעשה היפה ביותר שיש. זה השוס בכל חתונה כזאת ועליו לא צריך לשלם כי הוא בא חינם.

ניהול אירועים והפקתם בידי מקצוענים

חברת נח בטבע מפיקה חתונות מהרגע הראשון וללא כל מגבלות יצירתיות בגלל תקציב נמוך. זאת המקצוענות שלהם להפיק חתונות כאלה ולקוחות שבעי רצון מעידים על כך כבר שנים רבות.

הפקת חתונה בטבע עם חברת נח בטבע

הפקת חתונה בטבע

בבחירה שבין אולם חתונות לבין גן אירועים רבים מעדיפים לבחור בדרך השלישית – הטבע. אתרים רבים בארץ מוכרים וידועים באפשרויות המרהיבות שמאפשרות הפקת חתונה בטבע בצורה נעימה ומרשימה. זוגות רבים מעדיפים זאת לא רק בגלל הערכים של שמירת הטבע וההנאה ממנו אלא גם משום שזוהי באמת דרך מיוחדת להתחתן בצורה מקורית ויצירתית שמאפשרת להם יותר לבטא את עצמם. אם אתם רוצים למצוא אתר יפה ונוח שאינו מגביל את האורחים שלכם ואינו מקשה עליכם ליהנות בו בחתונה מושקעת ושמחה, הרי שזאת הבחירה הטבעית בשבילכם. חברת נח בטבע מציעה להפיק לכם חתונה יפה ומושקעת בכל מקום בארץ שייראה לכם, או מקום שהחברה מכירה ויודעת כמה כיף להתחתן בו ולהזמין אליו אורחים, הכל לפי המטרות והצרכים שלכם וגם לפי התקציב שעומד לרשותכם.

מה חשוב לדעת על הפקת חתונה בטבע?
  • ככל שיש יותר ניסיון וידע מקצועי של החברה בהפקת אירועים בטבע כך גם אפשר להפיק אירוע מושקע באמת ומהנה משום שאז אפשר לשלב כמה רעיונות מכל מיני אירועים ולקחת את הטובים ביותר. זה גם מכשיר את החברה להפקת אירוע פרטי כזה בצורה הטובה ביותר הודות למגוון האתגרים שעמדו בפניהם מבחינה מקצועית.
  • היצירתיות של הפקת החתונה חייבת להיות גם מעשית ועם כל הרצון הטוב וההבנה לרעיונות מעניינים של בני הזוג יש צורך בכל זאת בניסיון המקצועי של חברת הפקה כדי להפוך את זה למציאות. גם בטבע יש חוקים ויש צורך בסדר ובעבודה מאורגנת וחברה כזאת יכולה להפוך כל חתונה כזאת לאירוע מאורגן היטב במקום שזה ייראה כמו פיקניק משודרג ללא הכוונה וניהול.
  • רצוי לקחת חברת הפקה שמביאה אתה את כל הציוד והמתקנים וכל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את התפריט ואת המוזיקה. השולחנות והכיסאות, הזולות וכל מה שנדרש על מנת להרגיש טוב בטוב ולהפוך את החתונה לנוחה גם לאורחים מבוגרים הם חלק מהציוד שהחברה מביאה איתה וזה מה שפוטר אתכם מהתעסקות מיותרת שלא אתם צריכים לדאוג לה.

מקצוענות ויצירתיות

חברת נח בטבע מציעה לכם מקצוענות משולבת ביצירתיות בהפקת החתונה שלכם בטבע והתוצאה אכן מצטיינת בהתאם לסטנדרט הגבוה שלה.

  • הפקת אירועים עם נח בטבע

חתונה בטבע במרכז

טבע הוא מגוון מאוד בישראל ואפשר למצוא אותו בשפע ובכל הצורות היפות שלו גם במרכז. כך שזאת לא אמורה להיות בעיה מיוחדת לערוך חתונה בטבע במרכז ולהזמין אליה את כל המשפחה והחברים שלכם לשמוח בשמחתכם. יש יתרונות רבים לחתונה כזאת באזור נגיש לכולם מכל קצוות הארץ, במיוחד אם אתם מאלה שמרכז החיים שלהם באזור זה. הטבע יכול להיות ליד הים, בחורשות ובפארקים מעניינים או בשמורות טבע ובגנים לאומיים. יש מקומות שמשכירים את הטבע שיש בהם כמו קיבוצים ומושבים ויש חברות כמו נח בטבע שמצליחות למצוא אתרי טבע מרשימים וייחודיים שאף אחד לא חשב עליהם, במיוחד לחתונה שלכם, אם תתנו להם צ'אנס.

מה חשוב לדעת על חתונה בטבע במרכז?

  • מלבד הנוחות והנגישות הרבה של אזור המרכז, עדיין חשוב לוודא שבאתרים שבחרתם לחתונה תהיה אפשרות לגשת בכבישים מוסדרים שאינם פוגעים בכלי הרכב של האורחים. מן הסתם זה יהיה שיקול חשוב בכך שאורחים ירצו לצאת לטבע באירוע כזה. כמו כן, חשוב לוודא שתהיה חניה מוסדרת באזור שאינו מציב קשיים כמו חולות טובעניים או שלוליות כדי שכולם יגיעו שלמים ונוסעים על הגלגלים.
  • היערכות לחתונה בטבע חייבת לקחת בחשבון את עונת השנה ועד כמה נוח לחגוג בלי מזגן או הסקה. יש פתרונות חימום וקירור בכל עונה אבל גם כדאי לבחור אזור שאינו מציב אתגר בעייתי במיוחד. זה יכול להקשות על אורחים מבוגרים שיהיה להם קר מדי או חם מדי ולכן חשוב לוודא שגם עורכים את החתונה בעונה הנכונה.
  • לוגיסטיקה היא שם המשחק בכל חתונה בטבע וכשבוחרים בחברת הפקה שכל הציוד הוא שלה ואתם לא צריכים להתרוצץ אחר הספקים ונותני השירותים, זאת בדיוק ההפקה הטובה מכולם שפוטרת אתם מדאגות למה שלא צריך להעסיק אתכם אלא את ההפקה. כל מה שאתם אמורים לעשות זה רק לדאוג לסידורים האישיים שלכם ולהמשיך בהכנות.

חתונה מרשימה בכל תקציב

חברת נח בטבע מתמחה בעריכת חתונות בטבע בכל תקציב ולפי כל סגנון ותוכל להפיק לכם אירוע מרשים בכל קנה מידה. הניסיון המקצועי הרב שצברו הופך אותם למומחים בעריכת חתונות ובדאגה ללוגיסטיקה המתאימה.

חתונה קטנה בטבע

זה כבר הרבה יותר מטרנד לערוך חתונה קטנה בטבע. היום רבים מתחברים מחדש למחשבה שאנחנו מרגישים הכי טוב במקומות פתוחים ומשוחררים ואחרי שנתיים של סגרים ובידודים זה ברור גם למה זה חשוב. כשעורכים אירועים בטבע חשוב לחשוב על כל הדברים הקטנים שעושים אותם למוצלחים וזה כולל גם ציוד ומתקנים אבל גם הפרטים הקטנים שהופכים אירוע כזה לנגיש, נוח ונעים מאוד גם למי שאינו רגיל לכך. רק חברה שיש לה ניסיון רב בעריכת אירועים בטבע יכולה להציע לכם את ההפקה הכוללת שיורדת לפרטים הכי קטנים, אחרי ניסיון מעשי של שנים. בחברת נח בטבע יודעים להפיק אירוע כזה שייזכר לשנים הודות למחשבה שהקדישו לצרכים של כל האורחים ושל הזוג שעורך את החתונה, מבלי להחמיץ אף פרט משמעותי.

מה חשוב בהפקת חתונה קטנה בטבע?

  • גם חתונה קטנה היא גדולה מבחינת תכנון כל המעטפת של נותני השירותים ושל הספקים. כשיש חברה שיכולה להציע לכם את השירות הזה מבלי להטריח אתכם זה עדיף. אתם אמורים לחשוב על ההכנות האישיות בלבד ומלבד לבחור תפריט ומוזיקה וצלם את כל הלוגיסטיקה כדאי להשאיר לחברת ההפקה.
  • ככל שמפיקים יותר אירועים מסוגים שונים אפשר לצבור ידע וניסיון כיצד לפתור בעיות ולתת מענה לכל דרישה וסגנון של חתונה. ההיבטים השונים של הפקת חתונה בטבע כוללת את כל מה שיש באולם רגיל, כמובן, אבל גם היבטים שונים וייחודיים לטבע כמו מאווררים או פטריות חימום, ציליות וגנרטורים ועוד ציוד וגורמים שונים שחייבים לקחת בחשבון כדי שלא תמצאו את עצמכם באמצע החתונה ללא מה שצריך.
  • חשוב לקחת בחשבון את האורחים שלכם ועד כמה זה מתאים לכם ולכן חברת ההפקות של החתונה תשאל אתכם על העדפות שונות שלהם כדי שתוכלו לבחור אתר מתאים ונגיש לכולם. זה לא רק תלוי ביופי של האתר ועד כמה הוא מרשים ורומנטי, אלא גם עד כמה הוא נוח לעריכת חתונה, להגשת הקייטרינג וכמובן גם לריקודים.

 חברת הפקות מקצועית ומנוסה

חברת נח בטבע מפיקה אירועים שונים וחתונות מרשימות בטבע כבר שנים רבות, ואת כל הידע הזה היא מביאה איתה לעבודה על החתונה שלכם.

מקומות לחתונה בטבע

בארץ מעניינת כמו שלנו אפשר למצוא הרבה מקומות לחתונה בטבע שיש להם גם משמעות היסטורית או רומנטית, או פשוט מקומות יפים שאנשים ישמחו לבלות בהם באירוע מושקע. את המקום אפשר לבחור לבד ואפשר גם להיעזר בחברת הפקת חתונות שיש לה ניסיון והיא יודעת להציג בפניכם את כל היתרונות והחסרונות של מקום כזה, לשיקולכם. חשוב לקחת בחשבון לא רק את הרצון שלכם להתחתן במקום שיעניק לכם זיכרונות אלא כזה שייחשב למוצלח משום שאפשר היה לארגן אותו בצורה טובה ומקצועית ומבלי תקלות ואתגרים בלתי אפשריים. כשאתם בוחרים חברת הפקות כאלה חשבו על נח בטבע, חברה שהניסיון הרב שלה בהפקת חתונות ואירועים בטבע הפך אותם למומחים בבחירת מקומות מיוחדים כאלה.

מה חשוב לדעת על בחירת מקומות לחתונה בטבע?

  • רוב הזוגות צעירים אבל האורחים שלהם הם בדרך כלל בני גילים שונים וגם כוללים חברים של הורים, בני משפחה מבוגרים ואולי אפילו כמה בעלי מוגבלויות גופניות שונות. כשבוחרים מקום מתאים לחתונה חשוב לקחת את כל זה בחשבון ולמצוא מקום שיתאים גם לאורחים שלכם מבחינת נגישות ונוחות הגעה.
  • חיוני למצוא סידורי חניה ונסיעה שטובים לכולם וזה יכול להיות באמצעות הסעה מאורגנת ומסודרת או מוניות מוזמנות או ארגון רשימת טרמפים. קחו בחשבון שלמרות שמקומות רבים בישראל מוסדרים ומונגשים לכולם מבחינת תחבורה פרטית, לא לכולם יש מקומות חניה ואולי לא כולם ירצו לנסוע לשם ברכבם הפרטי. כשנעזרים בחברת הפקות לחתונה בטבע כדאי לקחת את זה בחשבון ולמצוא לזה פתרון שהולם את הצרכים של האורחים שלכם, כדי לא להישאר בלעדיהם.
  • אתרי טבע שונים מחייבים הוצאת היתרים שונים ואישורים ואת זה יכולה לעשות חברת הפקות החתונה שלכם, אם תבחרו באתר שאפשר להפיק בו חתונה. לא בכל אתר זה אפשרי ולכן כדאי להכין גם אתר חלופי למקרה שהתכניות שלכם ישתבשו ואתם לא תצליחו לארגן חתונה דווקא במקום הראשון שבחרתם אלא במקום חלופי.

 חברת הפקות חתונות בטבע

כשנותנים לחברת הפקות חתונה שמתמחה בכך להפיק חתונה, כמו שרק נח בטבע יודעת לעשות, זה בסופו של דבר מסתכם בחתונה מוצלחת ומרשימה, כפי שרק הם יודעים להפיק.