הפקת ועיצוב אירועים בבית, שולחנות וכסאות לאירועים

איך בוחרים שולחנות וכסאות לאירועים ?

מה בכתבה

כאשר אתם משכירים שולחנות וכסאות לאירועים חשוב שתתאימו את סגנון הכיסאות והשולחנות לסגנון האירוע.
איך עושים את זה  ובמה חשוב להתמקד כאשר בוחרים כסאות ושולחנות לאירוע? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים והנקודות בהם כדאי להתמקד.

סגנון האירוע

תחילה יש לבחור את סגנון האירוע. התאמת הציוד הנכון ישדרג לכם את הקונספט של האירוע, למשל- אם אתם רוצים לקיים אירוע צעיר יותר מומלץ להשתמש בכיסאות ושולחנות קלים ומינימליסטים ובמידה ואתם מקיימים אירוע מפואר מומלץ לבחור בכיסאות ושלחנות מהודרים.
יש לשים דגש על מיקום האירוע, צריך להתאים את הציוד לאירוע פנים או לאירוע חוץ.

התאמת השולחנות למשטח האירוע

למשטח בו אתם חוגגם את האירוע יש משמעות רבה. אם אתם חוגגים את האירוע שלכם במקום מסודר בו יש רצפה משטח מסודר או בטבע בו יש לדאוג ליישור וסידור המשטח. לא כל השולחנות והכיסאות יתאימו לאירוע ארעי בעוד שלאירוע במקום מסודר ניתן להשתמש בכל סוגי הכיסאות והשולחנות.
שולחנות בר לאירוע

הובלה והתקנה

לאחר שבחרתם את קונספט האירוע ואת סוג השולחנות והכיסאות בהם תרצו להשתמש, חשוב לבחור בחברה אשר מספקת גם שירותי הובלה והתקנה. ביום האירוע תהיו עסוקים בארגונים אחרונים והדבר האחרון שתרצו הוא להתעסק בעבודה פיזית כמו הובלת והתקנת הכיסאות והשולחנות הכבדים. תאמו מראש עם חברת השכרת הציוד על השעה בה הכיסאות והשולחנות צריכים להיות מוכנים ותשמרו על ראש שקט ביום האירוע.

שולחן מהודר

סוגי השולחנות הנפוצים:

שולחנות עגולים- השולחנות העגולים מיועדים להושבה ולאוכל. לרוב משתמשים בשולחנות העגולים לאירועים יותר קלאסיים ומפוארים. השולחנות העגולים יוצרים אווירה משפחתית באירוע בכך שכל יושבי השולחן יכולים לראות אחד את השני.
שולחנות בר- שולחנות הבר מתאימים בעיקר לאירועי חוץ או לחללים גדולים ויכולים לשמש לאיזור הבופה, קבלת הפנים או סתם כפינות ישיבה נוספות.
שולחנות זולה- שולחנות הזולה מביאים איתם סגנון צעיר ומתאימים מאוד לסגנון הבוהו שיק המבוקש. בשולחנות הזולה משתמשים בעיקר לפינות ישיבה מגניבות.
שולחנות פלסטיק- בשולחנות הפלסטיק משתמשים בכל סוגי האירועים ולכל המטרות. ניתן להשתמש בשולחנות הפלסטיק גם באירועי שטח בהם יש צורך בשולחנות קלים ונוחים לניוד.

אנו בחברת נח בטבע מספקים מבחר סוגי שולחנות וכסאות לכל סוגי האירועים עם שירות אישי הכולל הובלה, התקנה ואף עיצוב השולחנות ומתחם האירוע במידה וצריך.
נשמח לעמוד לשירותכם, לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות