הפקת חתונות בטבע וציוד לאירועים

איך בוחרים ציוד לאירועים?

מה בכתבה

אם אתם קוראים את שורות אלו סביר להניח שוויתרתם על לחגוג את האירוע הבא שלכם באולם אירועים יקר או בגן אירועים מפונן.
בשורות הבאות נסביר כיצד ניצור בעזרת בחירה נכונה של ציוד לאירועים הפקה מהממת ויוקרתית שתזכר על ידי כל האורחים שלכם כאירוע החלומות ובאותה נשימה תחסכו עשרות אלפיי שקלים.

איך עושים את זה?

עד לפני מספר שנים הפקת אירועי חוץ הייתה יקרה ומסורבלת המלווה בשעות רבות של עבודה פיזית. כיום המצב השתנה וישנם חברות רבות המציעות השכרת ציוד לאירועים. מבחר הספקים יוצר בלבול רב בקרב בעלי השמחה. במי לבחור ועל פי איזה פרמטרים? הישארו איתנו ומיד תגלו!

כל הציוד לאירועים תחת קורת גג אחת!

ההמלצה הראשונה שלנו היא לבחור בחברה שיש ביכולתה  לספק לכם את רוב הציוד הנדרש לאירוע שלכם. עבודה מול ספק אחד במקום מול כמה תחסוך לכם הרבה כאב ראש ותיאומים מיותרים ובחלק נכבד מן המקרים תחסוך לכם גם לא מעט כסף. חברת נח בטבע מרכזת תחת קורת גג מבחר רחב של ציוד לאירועים להשכרה.

הקשיבו לבעלי ניסיון

בקשו מהספק המלצות מלקוחות קודמים!  על פי ההמלצות והביקורות מהלקוחות הקודמים תדעו האם ניתן לסמוך על הספק, מהם הרגלי העבודה שלו והאם מה שהוא מציג זה מה שהוא מספק בפועל. חברת נח בטבע בעלת קילומטראז' גבוהה וצי לקוחות מרוצים בענף השכרת הציוד לאירועים.

חלוקת המקום ורשימת ציוד

לאחר שבחרתם את המקום בו יתקיים האירוע, הגיע הזמן לתכנן כיצד המקום יחולק ויעוצב.
ישנם סוגי עיצובים רבים המתאימים לאירועים שונים, בכתבה זו ננסה להתמקד בציוד שנדרש כמעט בכל אירוע בכל מיקום!

ויהי אור

המרכיב הראשון עליו עליכם לחשוב- האם המקום בו אתם חוגגים את האירוע מספיק מואר והאם יש שם אספקת חשמל. במידה ולא, השכירו גנרטור עוצמתי ואיכותי ודאגו לאספקת דלק לכל הערב. בנוגע לתאורה- במידה והמקום לא מואר מספיק, השכירו גרילנדות ופרוז'קטורים לצד תאורה צבעונית לאירועים בדמות פנסי תומס

דשא סינטטי

במידה ואתם רוצים לשנות את הריצוף\ המשטח בו האירוע מתקיים, ניתן לעשות זאת בעזרת דשא סינטטי. אנו בנח בטבע מציעים כ-600 מ"ר של דשא סינטטי המעניק לכל מתחם חזות של גן אירועים יוקרתי. הדשא מגיע עם שירותי הרכבה, דבר שיחסוך לכם זמן רב וכאב ראש. ניתן לרצף בדשא סינטטי רק איזורים מסויימים במתחם האירוע, לדוגמא: רחבת הריקודים או איזור הישיבה.

כסאות ושולחנות

השכרת שולחנות וכסאות נדרשת בכל סוגי האירועים, בין אם מדובר בחתונה\ ברית\ בר או בת מצווה ואפילו אירועי חברה. התאימו את סוג השולחנות שאתם משכירים לפי כמות האורחים, גודל המתחם והצורך. במידה ובחרתם שהאוכל יפרס על מזנונים כבופה ניתן להסתפק בשולחנות בר גבוהים ויוקרתיים בתוספת של כמה פינות ישיבה מעוצבות. אך אם בחרתם על הגשה למרכז שולחן הדבר מחייב פריסת שולחנות וכסאות לכל המוזמנים. תכננו את כמות המוזמנים מראש, וודאו כמה אורחים ניתן להושיב ליד השולחנות שבחרתם. עצת המערכת: תמיד תזמינו כמה שולחנות וכסאות ספייר!

מה שעושה שמח..

לאחר שבחרתם את משטח האירוע ואת פתרונות ההושבה האידיאליים עבורכם הגיע הזמן להתמקד במה שעושה שמח! מאחר ואינכם חוגגים את האירוע במקום מסודר, עליכם לדאוג לעמדת דיג'י מוגבהת ומוארת ולבר עם נראות אטרקטיבית. זכרו! המוזיקה והאלכוהול הינם שני מרכיבים קריטיים בכל אירוע!

הגבירו את הווליום

לאחר שדאגתם לdj   לעמדה מפוארת, עליכם לברר מולו האם הוא מספק גם הגברה. ברוב המקרים הדיג'י דורש מראש הגברה מסויימת ולא מספק אותה בעצמו, הבינו את הדרישות שלו והעבירו לספק שבחרתם בו. על ההגברה להיות איכותית ומותאמת לתנאי השטח. ההגברה לאירוע בחצר ולאירוע בטבע תהיה שונה!

התחשבו בתנאי מזג האוויר

במידה ואתם מקיימים את האירוע שלכם בימי הקיץ החמים, הזמינו הצללות ומצננים. בימי החורף ניתן להזמין אוהל אירועים לפי כמות האנשים ופטריות חימום.

בחרו בנו!

חברת נח בטבע תשמח לספק לכם את כל הציוד שאתם צריכים לאירוע. מבחר הציוד האיכותי, הניסיון הרב בתחום הפקות האירועים והשכרת הציוד תעזור לכם להיות בראש שקט ובידיעה שבחרתם בספק הטוב ביותר שידאג לכם למחירים אטרקטיביים
מחכים לשמוע ממכם 😊

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות