עיצוב אירועים

איך לבחור אטרקציות לאירועים

מה בכתבה

רבות דובר על אטרקציות לאירועים, על העלויות הגבוהות והמבחר הרחב. לא פעם נשאלת השאלה האם התמורה שווה את העלות? אנו בנח בטבע עשינו סדר בתחום והכנו מדריך קצר המסכם בקצרה- איך לבחור אטרקציות לאירועים ומאיפה כדאי להזמין? המשיכו לקרוא

בין אם אתם זוג צעיר שמתחתן או הורים לילד או ילדת בר/בת מצווה אתם בטח יודעים שהפקת אירוע הינה הוצאה לא מבוטלת. לאחר שסגרתם אולם, טעמתם ובחרתם את האוכל המתאים ביותר, ביררתם שעות לגבי DJ וצוות צילום הגיע הזמן לבחור את מה שהפך לדובדבן שבקצפת בתחום האירועים- אטרקציות.

קראו המלצות והשוו מחירים

התחום מבלבל בעלי שמחה רבים בגלל המבחר הרב באטרקציות וספקים. מרבית הספקים מציעים את אותן אטרקציות במחירים שונים ובאיכויות שונות. העצה שלנו היא לבקש מהספק המלצות של לקוחות, שמעו על איכות האטרקציה וכמובן על היחס מהספק. בנוסף- קבלו הצעת מחיר ממספר ספקים והשוו ביניהם. עצת המערכת: עדיף לשלם קצת יותר ולקבל אטרקציה איכותית וספק בעל תודעת שירות גבוהה. אתם לא רוצים ששום דבר יפגע במצב הרוח שלכם בזמן האירוע, בטח לא ספק שמפשל.

היצמדו לתקציב

קבעו תקציב המיועד לאטרקציות באירוע והיצמדו אליו. בהיעדר תקציב מוגדר מראש- קל להתפזר ולהיסחף עם מגוון האטרקציות השוות המוצעות לכם מידי יותר בתקופת תכנון האירוע. הגדירו את התקציב בכפוף למספר המוזמנים שלכם ומספר האטרקציות שאתם רוצים.

לא כל הנוצץ הוא זהב

איך לבחור אטרקציות לאירועים
בר קוקטיילים באווירת קופקבנה

בתחום האירועים מאות טרנדים באים והולכים על בסיס קבוע. עצת המערכת- בחרו באטרקציות שיתנו ערך מוסף לאורחים שלכם, אטרקציה שתיזכר לטובה על ידי כולם. למשל: בר קוקטיילים לאירועים ! בר קוקטיילים מסוגנן עם מבחר קוקטיילים|טעימים מרעננים ומשמחים יקפיץ את האירוע שלכם בכמה רמות.

תעסוקה לכלל המוזמנים

ברוב האירועים ישנו גיוון גדול בגילאי המוזמנים. במידה ואתם חוגגים חתונה, חשבו על ילדיהם של המוזמנים. במקום שאותם אורחים ישרפו את רחבת הריקודים הם עסוקים במציאת תעסוקה לילדיהם הקטנים. עמדת מולטימדיה או שולחנות משחק בפינת מתחם האירועים יהוו תעסוקה מצויינת לילדים. אטרקציות אלו יהיו מצוינות גם לאירועי בר ובת מצווה.

הורידו עומס

בעת האירוע חשוב שהדבר היחיד בו תתעסקו הוא להנות! אחרי חודשים מפרחים של תכנונים, התלבטויות ולחץ רב, זה הערב שלכם. התעסקות בסידורי הישיבה בעת האירוע יכולה להעיק על בעלי השמחה. ניתן לשכור צוות לסידורי הושבה שיעשה עבורכם את העבודה ויחסוך לכם הרבה כאב ראש. עצת המערכת: תסגרו סידורי הושבה שנותנים לכם ערך מוסף כגון בדיקת אישורי הגעה טרם האירוע.

מזכרת קטנה מאירוע גדול

אחת האטרקציות שהפכו בשנים האחרונות לחלק מובן מאליו בכל אירוע הוא מזכרת לאורחים. אטרקציות כמו אינסטבלוק ותמונות מגנטים הן רק קצה המזלג בתחום. אנו ממליצים מכל הלב לא לוותר על אחת מהאפשרויות על מנת שאירוע החלומות שלכם יונצח.

לסיכום, איך בוחרים אטרקציות לאירועים? אם אתם רוצים את אירוע החלומות מבלי להכניס את היד יותר מידי עמוק אל תוך הכיס. תכננו מראש, שמעו המלצות, הגדירו תקציב והשוו מחירים.
אנו בנח בטבע נשמח לעזור לכם בבחירת האטרקציות והתוספות לאירוע מתוך המבחר הרחב שעומד לרשותנו. השאירו פרטים !

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות