עיצוב שולחן אירועים מהודר בחצר הבית

הטרנד החזק בעולם עיצוב האירועים 2021

מה בכתבה

אם אתם קשורים לתחום עיצוב האירועים או שאתם חוגגים אירוע בקרוב בוודאי נתקלתם בטרנד שאי אפשר להתעלם ממנו. מתוך מבחר עיצובי האירועים המגוונים והמהממים את  עיצובי הבוהו שיק אי אפשר לפספס. בכל אירוע, סטורי ואפילו ארוחת ערב תוכלו למצוא איזכור לטרנד שכבש את תחום עיצוב האירועים.  אז מה זה עיצוב בוהו ולמה הוא הפך לטרנד פופולארי במיוחד?  המשיכו לקרוא.

הטרנד העיצובי של בוהו שיק הגיע אלינו היישר מאריזונה המדברית הנצבעת בגוונים חומים וירוקים.
בחתונות באריזונה רבים בוחרים בסגנון העיצוב השיקי מכיוון שהוא משתלב בצורה מצויינת עם הקקטוסים הירוקים והחול האדמדם. גם בארץ ניתן לשלב את סגנון העיצוב האריזוני, במיוחד באירועים בדרום הארץ אך לא רק. העיצוב האלגנטי יכול להתאים בקלות גם לנוף הירוק והצפוני או לגווני החול במרכז הארץ.

היופי בפשטות

מצד אחד עיצובי הבוהו  מפוצצים בשיק ואלגנטיות אך מצד שני מדובר בעיצובים מאוד פשוטים. גוונים לבנים בשילוב צבעי אדמה ונגיעות של טבע הופכים את העיצובים הכל כך פשוטים למרהיבים ונותנים להם את האופציה להשתלב בכל מתחם ובכל סוג אירוע. אז ממה עיצובי הבוהו מורכבים?
עיצבוי הבוהו מורכבים בעיקר מ:

הצבע הלבן

הצבע הלבן שהיה דומיננטי מאוד באירועים והתבטא בעיקר בשמלות הכלה, הפך דומיננטי בכל פרט ופרט באירוע. הצבע המסמל רוגע, שלום ונותן תחושה נקיה ואסטית יכול להשתלב בכל נוף ועם כל צבע. הגוון הלבן לא השתלט רק על עיצובי החתונות, יותר יותר לקוחות מבקשים לעצב את האירוע שלהם בעיצוב בוהו גם כשמדובר במסיבת רווקות או רווקים, ימי הולדת וימי חברה.
הצבע הלבן משתלב בעיצובי הבוהו דרך מקרמה, מפות ומפיות לבנות ועיטורי עמדות במבוק.
גם בכריות ופינות ישיבה מעצבים רבים בוחרים דווקא בצבע הלבן.

פמפס וקישוטים מן הטבע

כדים עם פמפס, חיטה, קקטוסים ואצטרובלים. כמו בשולחן שבועות בקיבוץ, הפריטים מן הטבע משתלבים בצורה הרמונית עם המקרמה הלבן ומוסיפים הרבה מאוד שיק. גם סלי הקש ועמודי הבמבוק נותנים אווירה טבעית ומיוחדת.
פינת ישיבה בוהו ים תיכוני

אווירה

העיצוב הפשוט והשיקי בגוונים לבנים ואדמדמים גורם לנו להרגיש טוב עם עצמו. אווירת הטבע יוצרת אצל האורחים ובעלי השמחה תחושה משוחררת ונקיה.
בתור מפיקי אירועים וותיקים אנו יכולים לספר לכם שעיצוב מרהיב בתוספת אנשים קרובים ואוכל ושתיה משובחים הם המתכון לאירוע המושלם.

אם גם אתם רוצים לחגוג אירוע בסגנון בוהו שיק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פרטים למטה וצוות נח בטבע ידאג להכל!

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות