השכרת ציוד לאירועים

מדריך- לאילו אירועים כדאי להשכיר ציוד לאירועים ?

מה בכתבה

הכנות לאירוע אינן דבר פשוט! תכנון נכון ושכירת אנשי מקצוע טובים יכולים להוריד המון עומס ולחסוך בכסף! נדבך חשוב נוסף בתכנון האירוע הוא נושא הציוד- האם לקנות ציוד או להשכיר ואם כן- באיזה ציוד מדובר?!

כאשר אתם משכירים ציוד לאירועים מחברה בה יש מגוון גדול של מוצרים אתם חוסכים לעצמכם זמן כאב ראש וגם כסף.
בעת תכנון אירוע לצד שגרת היום יום בעלי שמחות רבים מתקשים לנהל את הזמן בשל העומס וריבוי המשימות. השכרת הציוד מחברה תוכל להפחית משמעותית את כמות המשימות.
החברה תספק לכם את כלל הציוד שאתם צריכים במקום להתעסק עם מספר ספקים, תחסוך לכם עבודה פיזית ואת עלות ההובלה של הציוד ותקצץ עבורכם בעלויות האירוע מאחר וקניית הציוד הינה הוצאה גבוהה מאוד ובדרך כלל מיותרת, בטח כשמדובר באירוע בודד.

איזה ציוד מתאים לכל אירוע?

לכל סוג אירוע יש דרישות שונות בהתחשב במיקום ואופי האירוע, אנו נפרט על הדברים הבסיסיים:

ציוד לחתונות:

במידה והחתונה מתקיימת באולם או גן אירועים וכשרוב הציוד מסופק על ידי אותו האולם ישנם 2 פריטים מבוקשים במיוחד:
חופת במבוק- זוגות רבים מעדיפים את החופה המיוחדת והמעוצבת על פני החופה הבנאלית באולם האירועים.
כיסא כלה– כידוע, לכל מלכה יש את כס המלוכה. בחתונה, הכלה היא מלכת הערב. ישנם מבחר סוגי כיסאות, מהודרים ופחות, ניתן להזמין את כיסא הכלה בתוספת עיצוב מיוחד.
במידה ומתוכננת חתונה בשטח ישנו מגוון רחב של ציוד אותו צריך להזמין ועליו נפרט בהמשך.

אירועי חברה וכנסים

ברוב אירועי החברה והכנסים הציוד הנדרש הוא- שולחנת וכסאות, מקרן, מסך ומערכת מולטימדיה להעברת תכנים\ נאומים. מדובר רק בציוד הבסיסי, ניתן להוסיף עוד המון דברים כגון- במה לנואמים, עמדות מזון ועוד.

ימי הולדת

במרבית ימי ההולדת הפשוטים, הדרישות בד"כ הם- מערכת הגברה, פינות ישיבה, שולחנות וכסאות ולעיתים גם הצללות או פתרונות חימום וקירור.

ציוד ליום הולדת

ציוד לאירועי שטח

כאשר מדובר על הפקת אירוע בשטח התחום הלוגיסטי הופך להיות מורכב הרבה יותר.
יש לתכנן בקפידה איזה ציוד צריך להשכיר מאחר ואין אולם או גן המספק את הדברים הבסיסיים.
כחלק מהתכנון צריך להבין האם המשטח מתאים להושבה וריקודים, במידה ולא יש לדאוג לחיפוי המשטח, הפתרון המקובל והטוב ביותר הוא דשא סינטטי- הדשא הסינטטי הוא פתרון זול יחסית, קל ומהיר להתקנה, משתלב באופן מצוין בכל איזור ומוסיף רבות לעיצוב.
בנוסף, יש להשכיר שולחנות וכסאות בהתאמה לעיצוב המתחם המתוכנן. מומלץ להזמין מספר נוסף של כסאות ושולחנות אקסטרה על מנת למנוע בעיות ביום האירוע.
עמדת דיג'י, ציוד הגברה ועמדת בר- שלושת הדברים החשובים הללו יוצרים את האווירה באירוע. חשוב להזמין עמדות דיג'י ובר מסוגננות שישתלבו באופן הרמוני עם עיצוב האירוע ולהתאים מערכת הגברה חזקה ואיכותית שתתאים לתנאי השטח ולכמות האורחים על מנת להפיק סאונד איכותי.
במידה והאירוע מתקיים בימי החורף הקרים או ימי הקיץ החמים יש להזמין הצללות\ אוהליי אירועים בתוספת פתרונות חימום או קירור בהתאמה לעונה. ישנם אירועים קטנים בלוקיישנים מיוחדים כמו הים או היער שמצריכים הקמת מאהל סטרנדטי, פינות ישיבה אלטרנטיביות, חשמל, קירור ומוזיקה

מתכננים אירוע בקרוב וצריכים ציוד לאירועים על מנת לחסוך זמן, כאב ראש וכסף?
השאירו פרטים למטה וצוות נח בטבע ישמח לעזור לכם בתכנון קפדני ואספקת כלל הציוד שאתם צריכים.

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות