ארגון חתונה בטבע ועיצוב החתונה עם דשא סינטטי

ארגון חתונה בטבע- מה זה דורש?

מה בכתבה

זוגות רבים בוחרים לקיים את חתונתם בטבע בלוקיישן פסטורלי וייחודי. הפקת אירוע חלומי עם נוף של טבע בתולי ואוויר צלול דורש תכנון קפדני ומעמיק מבחינת עיצוב האירוע והלוגיסטיקה הכרוכה בהקמת מתחם החתונה. ריכזנו עבורכם כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בעת ארגון חתונה בטבע.

התאמת העיצוב

לרקע הרים וגבעות ירוקים או בכרם ענבים פסטורלי הבחירה בקיום אירוע בשטח דורשת התייחסות עיצובית מיוחדת. אמא אדמה מספקת לנו תפאורה ייחודית ומהממת, לא משנה באיזה נוף נבחר. אנו צריכים להתאים את עיצוב האירוע לנוף הטבעי שקיים במקום. צבעי האירוע צריכים להשתלב עם גווני הנוף בהרמוניה מושלמת. כמובן שבחתונה הצבע הדומיננטי יהיה לבן, אך שאר השילובים צריכים להתמזג עם צבעי האיזור. בנוסף אנו ממליצים לא להתהדר יתר על המידה עם עיצוב גרנדיוזי שימשוך את כל תשומת הלב ויוריד את הפוקוס מהפסטורליה של המקום.

נגישות

חשוב לבחור מקום שיהיה נגיש לכלל אורחי החתונה! ישנם מקומות לא נגישים בעבור מבוגרים או בעלי מוגבליות. בעת בחירת המיקום יש להתחשב בפרמטרים כגון חניה קרובה ונגישות לכסאות גלגלים במידה ויש לכם אורחים בעלי מוגבלויות.

ארגון המשטח

משטחים רבים אינם מתאימים לישיבה או לריקודים בגלל הימצאות סלעים ועשבים שוטים. אנו ממליצים לבחור משטח כמה שיותר ישר. ניתן לרצף את המשטח בדשא סינטטי גם באיזור הישיבה וגם ברחבת הריקודים.

ציוד

בגלל שאינכם מקיימים את האירוע באולם, עליכם לדאוג לכל הציוד הנדרש. בחירת כיסאות ושולחנות, מזנונים להגשת האוכל, עמדת בר וDJ ופינות ישיבה. עליכם להתאים את כלל הציוד לסגנון העיצוב של האירוע. לקריאה נוספת לחצו על בחירת ציוד לאירועים בטבע.

הגברה

בלוקיישן טבעי בניגוד לאולמות וגני אירועים האקוסטיקה עלולה להוות מכשול. עוצמת מערכת ההגברה וכיוון הסאונד הינה דבר קריטי. אנו ממליצים לשכור איש מקצוע שיספק מערכת הגברה עוצמתית ומתאימה על מנת ליצור סאונד איכותי ורחבת ריקודים שמחה ומקפיצה.

כאמור ארגון חתונה בטבע דורשת מחשבה ומאמצים רבים. אנו בנח בטבע מפיקים, מעצבים ומביאים את כלל הציוד המתאים לאירוע החלומות. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים למטה ולהגיע לחתונה מהממת וייחודית בלי דאגות על הראש.

חוגגים אירוע בקרוב? צוות נח בטבע ישמח לעזור ולהגשים את אירוע החלומות